Oldalak

2013. október 21., hétfő

3. Díj

Egyáltalán nem számítottam rá, de kaptam még egy díjat aminek nagyon nagyon nagyon örülök. :)


Ezer köszönet Biának!

Szabályok:
1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén válaszolj a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbküldened!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Válaszaim:
1. Mi a keresztneved, és hogyan becéznek?
Katalin, és mindenki Katának hív, becenevem nagyon nincs.
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Semelyiken.
3. Félsz a sötétben?
Néha igen, néha nem.
5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Nem emlékszem.
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Szerintem nem.
7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Nem vagyok babonás, szóval szerintem semmit nem jelent.
8. Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Egy pár.
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nagyon ritkán.
10. Kiskorodban sírtál amikor szurit kaptál?
Igen, el is szaladtam.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Meglepődnék.
12. Szoktál álmodozni?
Persze.
13. Járnál Chase Crawforddal?
Igen, nagyon szeretem.
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány? Nevük?
Legalább hármat, fiút is lányt is, a nevüket pedig még nem tudom.
15. Adni vagy kapni jobb?
Attól függ mit, de amúgy adni.
16. Titkom?
Nem nagyon van.
17. Bakancslista.
Erre nem tudok mit mondani. :D

Sajnos megint nem tudom kinek küldeni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése