Oldalak

2013. október 11., péntek

2. Díj

Megkaptam a második díjamat is, amire már tényleg nem számítottam hiszen csak egy rész van fent, de nagyon nagyon köszönöm Elody-nak.


Szabályok:

1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
3. Tegyél fel te is 10 kérdést jelöltjeidnek!
4. Küld tovább 10 embernek (visszaküldeni nem lehet)!

10 dolog magamról:

- mindig fél órával korábban kelek és zenét hallgatok
- még sosem voltam szerelmes
- imádom a lazacot
- kedvenc tantárgyam a töri
- nagyon sok 1Ds poszterem van
- sok legjobb barátnőm van
- nagyon nagyon ritkán sírok
- tegnap majdnem elszöktek a kutyáim, egy órát kergettem, aztán hívtam apukámat a kocsival, mert egy ötven kilós kuvaszt elég nehezen tudok haza vinni, a kisebbik meg nem hallgat semmire.
- Régebben néztem a GG-t, de mindig elfelejtettem hol tartok, ezért abba hagytam.
- Szeretem a BTR-t.

Válaszaim:


1. Vannak már jegyeid idén a suliban? - Csomó..
2. Kávé vagy kakaó? - Kóla :D.
3. Miért? - A kávét nem szeretem, a kakaótól pedig mindig rosszul leszek.
4. Voltál már nagyon cikis helyzetben a barátaid előtt? - Az igazán jó barátaim előtt semmi sem számít cikinek, de az osztály vagy más diákok előtt voltam már.
5. Pikkel rád valamelyik tanár? - Nem, én mindig rendes vagyok velük, azzal is akit nem szeretek :D.
6. Szeretnél új történetet kezdeni? - Hát, mindig szívesen kezdek, de most nem szeretnék.
7. Mi adott ötletet a történeted megírásához? - Hú, olvastam egy nagyon jó könyvet, de a története egyáltalán nem hasonlít az enyémre, csak ötletet adott. A másik felét az ötletnek pedig a Vámpírnaplók, persze nem a természet feletti dolgok, hanem, hogy elég összetett a történet, ami nekem nagyon tetszik.
8. Írás közben szoktál zenét hallgatni? - Néha igen, néha nem.
 9. Szoktál olvasni? - Ez mindig a könyveken múlik, ha bele kezdek és tetszik akkor nagyon gyorsan kiolvasom, de amúgy nem szoktam nagyon.
10. Mi a kedvenc könyved? - SZJG.

Sajnos nincs ötletem, hogy kinek küldhetném tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése