Oldalak

2013. szeptember 15., vasárnap

Üdv

Nem készültem nagy beszéddel, de azért pár szót szeretnék mondani mielőtt neki állok ennek az egésznek.
Úgy fél éve kezdtem el blogolni, és nagyon megtetszett a dolog. Mindig fanfictionöket írtam, de ezeket gyorsan meguntam és nem tudtam folytatni, így mindig fel kellett adnom, de most megígérhetem, hogy ez más lesz. Ez a blog nem 1D-s, se semmilyen híresség nem szerepel benne, ez egy teljesen kitalált történet, (amit én találtam ki ezért nem szeretném máshol meglátni), kitalált szereplőkkel. Megpróbálom majd valamilyen rendszerességgel hozni a részeket, de én is csak ember vagyok, semmit nem ígérhetek ezzel kapcsolatban. Tehát ennyi lenne röviden.
Jó olvasást!

Ui.: Mint minden írót engem is boldoggá tesznek a hozzászólások, pipák vagy bármiféle vélemény nyilvánítás, ezért kérlek titeket, hogy tegyétek meg. :)

1 megjegyzés: