Oldalak

2013. szeptember 30., hétfő

1. Díjam

Az első díjamat nagyon köszönöm Xanának :)



Szabályok:

1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni!
3. Tegyél fel te is 10 kérdést jelöltjeidnek!
4. Küld tovább 10 embernek (visszaküldeni nem lehet)!

10 dolog magamról:

- 14 éves vagyok
- a kedvenc színészem Paul Wesley
- szeretek rajzolni
- szeretek focizni, de nem tudok
- jobban szeretem a sorozatokat mint a sima filmeket
- szeretem az állatokat
- mindig akartam egy meleg barátot
- szoktam Justin Biebert hallgatni, de ezt nem híresztelem
- néha nagyon hülyének érzem magam, főleg kémiákon
- Directioner vagyok

Válaszaim:


1. Melyik a kedvenc országod? - Kanada
2. Miért? - Mert imádom a fenyőket, olyan szépek.
3. Nézel focit? - Talán egyszer láttam.
4. Kedvenc zenekarod? -  One Direction.
5. Mióta blogolsz? - Valamikor tavasszal kezdtem.
6. Akarsz más történetet is írni? - Mindig szívesen kezdek bele új történetekbe.
7. Miért szeretsz blogolni? -  Nem tudom.
8. Melyik városba szeretnél eljutni? - Rio.
 9. A lány vagy fiú bandákat kedveled jobban? - Nem igazán ismerek lány bandákat, ezért a fiúkat.
10. Kedvenc sorozatod? - Vámpírnaplók.

Kérdések amiket felteszek:

1. Mi a kedvenc állatod?
2. Ha nyernél a lottón, mit kezdenél a pénzzel?
3. Szerinted létezik szerelem első látásra?
4. Szeretsz egy társaság középpontjában lenni?
5. Milyen nyelveken tudsz?
6. Sok könyvet olvasol?
7. Mit sportolsz?
8. Szeretnél több olvasót, vagy megvagy elégedve ennyivel?
9. Hánykor szoktál hétköznaponként felkelni?
10. Szoktál horrort nézni?

Akiknek küldöm:


1 megjegyzés:

  1. Kedves Katy!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, igazán jól esik, hogy gondoltál rám! <3

    With love,
    Miss Sunshine

    VálaszTörlés